Djelatnost Jedinice
U Općoj bolnici Karlovac uspostavljena je organizacijska struktura sustava kvalitete zdravstvene zaštite na način da Povjerenstvo za kvalitetu provodi nadzor, a Jedinica koordinira radom svih drugih povjerenstava i radnih skupina te:
- provodi aktivnosti vezano uz uspostavu sustava osiguranja i poboljšanja kvalitete zdravstvene zaštite,
- provodi aktivnosti vezano uz uspostavu sustava sigurnosti pacijenata,
- procjenjuje ispunjavanje standarda kvalitete zdravstvene zaštite u pojedinim djelatnostima zdravstvene ustanove,
- sudjeluje u vanjskim provjerama kvalitete,
- provodi aktivnosti vezano uz pripreme za akreditacijski postupak,
- predlaže i sudjeluje u provedbi edukacije iz područja kvalitete zdravstvene zaštite
- surađuje s Agencijom u provedbi plana i programa mjera za osiguranje, unapređenje, promicanje i praćenje kvalitete zdravstvene zaštite,
- vodi registar zdravstvene ustanove o umrlim pacijentima,
- vodi registar zdravstvene ustanove o neželjenim ishodima liječenja sukladno općim aktima Agencije za kvalitetu i akreditaciju u zdravstvu i socijalnoj skrbi,
- provodi kontrolu kvalitete medicinske dokumentacije zdravstvene ustanove.
Jedinica obavlja i administrativno-stručne poslove u svezi s radom sljedećih povjerenstava i radnih skupina:
- Povjerenstvo za kvalitetu
- Povjerenstvo za izradu pravila nastajanja i vođenja medicinske dokumentacije u BIS-u
- Povjerenstvo za pregled korištenja zdravstvenih usluga
- Povjerenstvo za lijekove
- Povjerenstvo za kontrolu bolničkih infekcija
- Radna skupina za praćenje indikatora kvalitete zdravstvene zaštite
- Radna skupina za promicanje prava pacijenata
- Radna skupina za stručno usavršavanje liječnika
- Radna skupina za transfuzijske smjernice
- Radna skupina za edukaciju medicinskih sestara/tehničara
- Radna skupina za sestrinsku dokumentaciju
- Radna skupina za prevenciju i praćenje dekubitusa
Navedena tijela prate sustav kvalitete svako u svom području, analiziraju mjerene podatke te donose zaključke, uključujući preventivne i korektivne mjere s ciljem poboljšanja kvalitete zdravstvene zaštite.
S ciljem da se svakom pacijentu osigura pravo na kvalitetnu i kontinuiranu zdravstvenu zaštitu primjerenu njegovom zdravstvenom stanju, djelatnost Jedinice usmjerena je na razvoj sveobuhvatnog sustava temeljenom na modelu upravljanja kvalitetom kao cjelinom uključujući, kako zdravstvene, tako i nezdravstvene ustrojstvene jedinice, a aktivnosti usmjerene poboljšanju i osiguranju sustava kvalitete podrazumijevaju uključenost svih zaposlenika.