Andrije Štampara 3, 47000 Karlovac

Zdravstvene djelatnosti

Djelatnost Jedinice

Djelatnost Jedinice

U Općoj bolnici Karlovac uspostavljena je organizacijska struktura sustava kvalitete zdravstvene zaštite na način da Povjerenstvo za kvalitetu provodi nadzor, a Jedinica koordinira radom svih drugih povjerenstava i radnih skupina te:

  • provodi aktivnosti vezano uz uspostavu sustava osiguranja i poboljšanja kvalitete zdravstvene zaštite,
  • provodi aktivnosti vezano uz uspostavu sustava sigurnosti pacijenata,
  • procjenjuje ispunjavanje standarda kvalitete zdravstvene zaštite u pojedinim djelatnostima zdravstvene ustanove,
  • sudjeluje u vanjskim provjerama kvalitete,
  • provodi aktivnosti vezano uz pripreme za akreditacijski postupak,
  • predlaže i sudjeluje u provedbi edukacije iz područja kvalitete zdravstvene zaštite
  • surađuje s Agencijom u provedbi plana i programa mjera za osiguranje, unapređenje, promicanje i praćenje kvalitete zdravstvene zaštite,
  • vodi registar zdravstvene ustanove o umrlim pacijentima,
  • vodi registar zdravstvene ustanove o neželjenim ishodima liječenja sukladno općim aktima Agencije za kvalitetu i akreditaciju u zdravstvu i socijalnoj skrbi,
  • provodi kontrolu kvalitete medicinske dokumentacije zdravstvene ustanove.

Jedinica obavlja i administrativno-stručne poslove u svezi s radom sljedećih povjerenstava i radnih skupina:

  • Povjerenstvo za kvalitetu
  • Povjerenstvo za izradu pravila nastajanja i vođenja medicinske dokumentacije u BIS-u
  • Povjerenstvo za pregled korištenja zdravstvenih usluga
  • Povjerenstvo za lijekove
  • Povjerenstvo za kontrolu bolničkih infekcija
  • Radna skupina za praćenje indikatora kvalitete zdravstvene zaštite
  • Radna skupina za promicanje prava pacijenata
  • Radna skupina za stručno usavršavanje liječnika
  • Radna skupina za transfuzijske smjernice
  • Radna skupina za edukaciju medicinskih sestara/tehničara
  • Radna skupina za sestrinsku dokumentaciju
  • Radna skupina za prevenciju i praćenje dekubitusa

Navedena tijela prate sustav kvalitete svako u svom području, analiziraju mjerene podatke te donose zaključke, uključujući preventivne i korektivne mjere s ciljem poboljšanja kvalitete zdravstvene zaštite.

S ciljem da se svakom pacijentu osigura pravo na kvalitetnu i kontinuiranu zdravstvenu zaštitu primjerenu njegovom zdravstvenom stanju, djelatnost Jedinice usmjerena je na razvoj sveobuhvatnog sustava temeljenom na modelu upravljanja kvalitetom kao cjelinom uključujući, kako zdravstvene, tako i nezdravstvene ustrojstvene jedinice, a aktivnosti usmjerene poboljšanju i osiguranju sustava kvalitete podrazumijevaju uključenost svih zaposlenika.